انواع واکس کفش طبیعی برای انواع برندهای چرمی

انواع واکس کفش طبیعی برای انواع برندهای چرمی

چرم های ایرانی یکی از مرغوب ترین چرم ها در جهان می باشند که در صنعت مد و لباس های گوناگونی تولید می شود و لباس های چرمی یکی از لاکچری ترین لباس هایی است که می توانید برای درخشیدن در بیزینس تون استفاده داشته باشید و باید بدانید برای نگهداری از چرم ها باید روش های خاص خودتان را داشته باشید که گروه بازرگانی بهناز همه را برای شما شرح می دهد.

اگر در ایران از برندهای محبوب چرمی مانند چرم های

چرم مشهد
چرم نوین
چرم درسا
چرم نگار
چرم پاندورا
چرم کاکتوس
چرم مارال
چرم ایران
پاتن چرم
چرم آرا
شهر چرم
پارینه چرم
چرم جانتا
چرم بوفالو سفید
چرم شیفر

امروزه با توجه به افزایش تولیدات داخلی در صنعت چرمی چرم های مرغوبی در ایران وجود دارد که محصولات مختلفی تولید شده است که گروه بازرگانی بهناز انواع واکس کفش طبیعی برای انواع برندهای چرمی ایرانی واکس هایی را تولید کرده است.

طبق تجربه بازرگانی بهناز انواع چرم های برند های ایرانی ازواکس های کرمی و یا خمیری استفاده دارند که در رنگ های متنوع تولید شده است.

خصوصیات استفاده از واکس چرمی

1. ضد آب شدن چرم
2. حفظ رطوبت چرمی
3. تازه شدن بافت های چرمی
4. جلوگیری از شکننده شدن چرمی
5. حفظ انعطاف چرم
6. حفظ رنگ چرمی
7. جلوگیری از اشعه های محیطی
8. ضد گرد و خاک
9. حفظ انظباط شخصی

برند هایی که در بالا گفته شد در ایران استفاده بسیاری مردم از این نوع برند ها دارند که چرم های طبیعی و مصنوعی از این نوع 2 دسته تولید می شود که واکس های تولید شده بازرگانی بهناز برای هر دونوع چرم های طبیعی و مصنوعی می باشد.

بازرگانی بهناز فروش انواع واکس را برای چرم ها تولید دارد و آماده قرار داد با انواع تولید کننده ها و تامین های محصولی می باشد برای ارتباط و مشاوره با مرکز بازرگانی بهناز با شماره های سایت می توانید ارتباط داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما