لیست کارخانجات تولیدات واکس کفش

لیست کارخانجات تولیدات واکس کفش


بازرگانی بهناز یکی از تولید کنندگان واکس کفش است که با محصولات وارداتی واکس

کفش های خود را تولید می کنند که در بخش های مختلفی و رنگ های مختلف است برای داشتن کفش های تمیز و داشتن تولیدات خوب می توانید روی بازرگانی بهناز حساب کنید چون بازرگانی بهناز تولیدات خود را برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان تولید کرده است که در ادامه به بخش های مختلفی از آنها اشاره خواهیم کرد.

.برای دانستن محافظت از چرم های طبیعی و مصنوعی و تولید کنندگان تا آخر این مطلب همراه بازرگانی بهناز باشید.

واکس کفش خمیری و لیوانی


یکی از واکس های محبوبی است که بانوان و اقایان به عنوان واکس همراه و واکس هایی است که برای چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده می شود و دارای روغن های طبیعی و موم است که جز واکس های ضد آب با رنگ دانه های بالا می باشد.
و در رنگ های متنوع تولید شده است که در گرم های 65 گرمی و بالاتر تولید می شود.

واکس های بی رنگ ( واکس کرمی )

واکس های کرمی بی رنگ جز واکس های کرمی است که به عنوان نرم کننده روی چرم ها می باشد که روی هر رنگی قابل استفاده است و دارای

گلیسیرین مشخص می باشد.
این نوع واکس ها با پایه آب تولید شده است که هیچ نوع آسیبی روی چرم ایجاد نمی کند برای نگهداری از اکسسوری های چرم هفته ای یکبار روی چرم ها استفاده داشته باشید.

و در ادامه ……..

واکس هایی که برای تولید کننده گان چرمی  استفاده می شود به شرح زیر است.

واکس  پولیش خمیری برای تولید کنندگان

واکس کفش پولیش خمیری یکی از واکس هایی است که محبوب تولید کنندگان است که از این نوع پولیش ها برای سایه زدن و براق کردن روی چرم ها استفاده می شود.
و این پولیش ها دارای رنگ های مشکی – قهوه ای – بی رنگ می باشد که  از قهوه ای و مشکی و رنگ هایی که باهم تضاد دارن را مانند سایه زدن و سمباده روی آن استفاده می شود.
و رنگ زیبای فید شونده روی چرم ها ایجاد می کند برای اشنایی و تست این نوع محصولات می توانید از بازرگانی بهناز درخواست داشته باشید.

سوپر پولیش مایع

سوپر پولیش های مایع قدرت بالایی در براق کنندگی روی کفش را دارا می باشد که در رنگ های مشکی – بی رنگ تولید شده است و از رنگ های پر استفاده می باشد برای اینکه روی چرم ها مخصوصا کفش زمانی که تولید کننده استفاده می کند جلای خاصی ایجاد می کند برای اینکه این محصول را تست کنید می توانید با شماره های روی صفحه با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما