واکس مخصوص مبل چرم

واکس مخصوص مبل چرم

همانطور که می دانید از چرم در صنعت های مختلفی استفاده می شود جز اکسسوری هایی مانند لباس وکفش در صنعت تولیدات مبل نیز استفاده می شود که کار بسیار با ارزش و گرانی به شمار می آید از این رو بازرگانی بهناز واکس مخصوص مبل چرم را در تولیدات خود جای داده است.

معرفی واکس مبل


جنس های مبل بر اساس ارزش گذاری کالا به چند دسته تقسیم می شوند که  برخی از آن ها چرم طبیعی و مصنوعی می باشند که هرکدام در صورت استفاده شدن و جلوگیری از شکننده شدن چرم و پوسته شدن چرم که در گذر زمان اتفاق می افتد باید جلوگیری کرد و واکس مخصوص مبل بازرگانی بهناز از این رو تولید شده است.

ساختار واکس مبل


واکس مبل دارای روغن های گیاهی و موم های گیاهی تولید شده است که انعطاف چرم و رطوبت چرم را یکسان سازی کند و جذب بالایی در بافت های چرمی داشته باشد.
واکس های مبل در رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد همچینین در بازرگانی بهناز موجود می باشد ولی بهترین پیشنهاد برای حفظ جنس مبل باید از همان ابتدا از واکس های مراقبتی چرم حداقل هفته ای 2 بار استفاده شود.

واکس های مبل هم مانند واکس های کفش دارای رنگ دانه می باشند ولی از همان ابتدا اگر می خواهید مبل های خود را تغییر رنگ ندهید از واکس های بی رنگ روی مبل های خود استفاده داشته باشید.

نحوه استفاده از واکس مخصوص مبل


قبل از واکس زدن مبل ابتدا گرد و خاک مبل را با دستمال نمدار بگیرید و سپس مقدار از واکس را روی مبل بزنید سعی کنید که در یک راستا باشد وبه صورت خطی واکس زده شود تا حالتی یک دست روی چرم ایجاد شود.

نتیجه گیری کلی :

واکس زدن مبل به صورت کلی به شما کمک می کند که از چرم های خود مراقبت کنید تا آسیبی به چرم های خود نرسد.
و بهترین راه هفته ای یک الی دوبار واکس روی مبل های خود بزنید و در صورت استفاده دو مرتبه واکس کنید.
و فرصت خشک شدن به مبل بدهید.
این محصول به صورت مایع و به صورت خمیری تولید شده است که به آن کرمی نیز گفته می شود.

برای خرید این محصول به صورت آنلاین می توانید شماره های روی سایت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما