واکس کاپشن چرم مشهد

واکس کاپشن چرم مشهد


واکس یکی از موارد اصلی برای نگهداری چرم است که نه تنها برای کفش بلکه برای لباس های چرمی و واکس کاپشن چرم مشهد و چرم های دیگر با برند خاص می توانند استفاده داشته باشند.
بازرگانی بهناز برای برای واکس کاپشن چرم مشهد امکان دارد این نوع چرم ها چرم های گوسفندی – گاوی – چرم های جیر و غیره نیز نیز واکس های مختلفی دارد و درادامه واکس های ارائه شده را برای شما گفته خواهد شد بس در ادامه همراه ما باشید :

واکس های خمیری یا کرمی


واکس هایی هستند به صورت کرمی یا خمیری روی لباس های چرمی می توانید بزنید که در 11 رنگ متنوع تولید شده است که دارای جذب بالایی است روی چرم های گوسفندی و گاوی و غیره که می تواند طبیعی و یا مصنوعی باشد که قابل استفاده است.
این نوع واکس ها دارای پایه آب می باشند و بدون بو هستند دارای رایحه خوب که با خیال راحت می تونید روی لباس های خود استفاده داشته باشید و با خیال راحت که لباس شما بوی خوب می دهد در مهمانی ها حاضر شوید.

واکس  برای چرم جیر


اول کمی در مورد چرم جیر صحبت کنیم که از لایه های زیرین پوست به دست می آید کاملا نرم است و دارای پرز است که به مخملی جیر نبوک – اشبالت نیز در صنعت مد شناخته می شود.
و باید مراقب باشید که خاک نگیرد اگر خاکی شود چرم ها کدر می شوند و برای مراقب از این نوع چرم ها باید از واکس های اسپری استفاده داشته باشید.

واکس های اسپری

واکس هایی هستند که به صورت مایع است که در 7 رنگ مختلف تولید شده است که روی چرم های جیر استفاده می شود که روی لباس – کیف و کفش استفاده می شود و به راحتی قابل استفاده است و با کیفیت بالا می باشد.

این نوع واکس هایی که در بازرگانی بهناز تولید شده است دارای کیفیت بالایی است و به صورت تضمینی می توانید روی اکسسوری های خود استفاده داشته باشید.
برای خرید این محصول می توانید در قسمت تماس با ما می توانید با بازرگانی بهناز در ارتباط داشته باشید .

فروش به صورت عمده و تکی می باشد هم به صورت تناژی و به صورت کارتنی می توانید تهیه داشته باشید.

نتیجه گیری :

بازرگانی بهناز تعهدات خود را درکیفیت محصولات خود دارد که مشتری از نوع کیفیت راضی باشد تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما