خرید عمده واکس+ تولیدات واکس کفش

خرید عمده واکس+ تولیدات واکس کفش


خرید عمده یکی از نکات مثبتی است که به نفع تولید کننده یا مصرف کننده می باشد و از همه مهم تر کیفیت کالا برای تولید کنندگان چرمی کیف و کفش و اکسسوری های چرمی که سروکار با پولیش دارند یا واکس ها یا رنگ کردن چشم الویت اول در تولید کار و نشان  دادن آن به مخاطب و جذب مخاطب کالا برای کیفیت چرم است برای اینکه بیشتر  با تولیدات بازرگانی بهناز آشنا شوید دو نوع واکس که تولید کنندگان بیشتر استفاده دارند را برای شما بازگو خواهد کرد بس تا ادامه این مطلب با بازرگانی بهناز باشید :

خرید عمده واکس+ تولیدات واکس کفش


واکس کفش هایی که برای تولید کنندگان استفاده می شود در 3 حالت واکس خمیری ساده – واکس پولیشی که حالت واکس خمیری دارد.

واکس مایع سوپر پولیش نامیده می شود.

و در حال حاضر به شما خواهیم گفت که واکس های مختلف چه کارآیی دارند.

نکته ای در اول همین مطلب برای شما بگوییم که واکس های بازرگانی بهناز برای چرم های طبیعی و مصنوعی تولید شده است که علاوه بر کارآیی روی چرم برای فروش در حجم های کوچکتر تولید شده است.

نمونه اول واکس خمیری

واکس خمیری دارای پایه آب است که یکی از با کیفیت ترین های واکس های کفش به شمار می آید که در 11 رنگ تولید شده است برای استفاده روزانه روی چرم ها استفاده می شود و یکی از واکس های محبوب به شمار می آید.

این واکس ها زمانی که تولید می شود درصدی دارای موم طبیعی است که بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند کفش همیشه تمیز و مرتبی داشته باشند که چرم ها را ضد آب می کند.

نمونه دوم واکس های پولیشی

پولیش یا همان واکس های پولیشی جز واکس هایی است که برای تولید کنندگان قابل استفاده است و بیشتر روی کفش های چرمی سربازی ها استفاده می شود.
ماندگاری بالا روی چرم ها دارد و دارای رنگدانه طبیعی است و کیفیت بالایی نسبت به پولیش های دیگری دارد.


نمونه سومی که در مورد آن صحبت میکنیم واکس های مایع سوپر پولیش است.

که از این نوع سوپر پولیش های که دارای جلای بالایی نیز هست تولید کنندگان روی چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده دارند و تغییر رنگ جالبی نیز از آن به دست می آید.
این نوع واکس ها در رنگ های مشکی قهوه ای بی رنگ و عسلی تولید شده است که می توانید برای خرید و تست نمونه از بازرگانی بهناز تهیه نمایید برای ارتباط با ما در سایت شماره های بازرگانی و مشاوران درج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما