خرید واکس کفش عمده – شهریور1403

خرید واکس کفش عمده – شهریور1403


همین الان در بازرگانی بهناز با بیش از 30 نوع واکس کفش در رنگ های متنوع می توانید تهیه داشته باشید.
نوع واکس های کفش به گونه ای می باشند که برای چرم های طبیعی و مصنوعی تولید شده وبرای کفش های اسپرتی توری و کفش های رویه ی فومی قابل استفاده است.
در ادامه معرفی چند نوع واکس را برای شما که فروش و خدمات خواهید داشت یا تولید کننده هستید معرفی خواهیم کرد.

واکس های سفید کننده کفش های فومی

واکس های سفید با ساختاری که دارد مناسب کفش های اسپرت است که روی فومی دارد و هر نوع ولکه ای که روی کفش ایجاد شده باشد را ازبین می برد و خبر خوب اینکه روی لژهای کفش اسپرت می توانید از این نوع واکس ها استفاده داشته باشید.
و با کیفیت بالا جز پرفروش ترین انتخاب ها می باشد و مناسب برای خدمات کفاشی فروش در فروش گاه های کفش اسپرتی می باشد و لوازم ورزشی و مناسب برای ورزشکاران که دائمی از کفش های کتانی استفاده دارند.

پاک کننده 707 روی کفش توری

پاک کننده 707 نوعی واکس فومی می باشد که به صورت اسپری در قالب استوانه ای تولید شده است که برای کفش های روی توری در هر قالب از رنگی که باشد بدون آسیب قابل استفاده است و گویا نوعی شستشو روی کفش ایجاد کرده و از شستن کفش های اسپرت در امان هستید و کفش های شما عمر بیشتری خواهند داشت.
این محصولات جزمحصولات با کیفیت است که برای صادرات نیز به کشورهای همسایه صادر می شود.

واکس های خمیری تنوع رنگ بالا


واکس های خمیری جز واکس های فوری و با پوشش بالا تولید شده است که روی چرم ها طبیعی ومصنوعی قابل استفاده است که رنگ بی رنگ آن برای تمامی رنگ ها مفید است که نرمی و براقیت را در چرم ها به وجود می آورد و رنگ های مانند مشکی – قهوه ای – بی رنگ و عسلی از رنگ های دیگر این واکس های خمیری می باشد که جز رنگ های اصلی محسوب می شود و رنگ های دیگر در دسته فرعی قرار دارند مانند قرمز- بنفش – سرمه ای و … که میتوانید از بازرگانی بهناز درخواست داشته باشید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد واکس های مجموعه ما می توانید از مقاله های دیگر این سایت جهت بالا بردن اطلاعات فردی خود بخوانید که در هر سطری توضیح داده شده است.

برای خرید محصولات با شماره های سایت ارتباط بگیرید.

1

  1. سلام میخام واکس کفش تولید کنم آیا مواد اولیه را میفروشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما