سوپر پولیش مایع – با استفاده از پیستوله

سوپر پولیش مایع – با استفاده از پیستوله

از محصولات چرمی برای تولید انواع کیف و کفش استفاده می شود واین چرم ها طبیعی و مصنوعی هستند که در رنگ های مختلفی همچون مشکی  – قهوه ای –  عسلی از رنگ های پر استفاده بین مردم و در کالکشن های چرمی به کار می رود.
یکسری رنگ های خاصی دیگر وجود دارد که برای افراد و سلیقه های خاص است که به صورت سفارشی تولید می شود  و در ادامه بازرگانی بهناز در تولیدات خود ماده ای پرارزش تولید کرده است که با شناخت سوپر پولیش مایع – با استفاده از پیستوله صورت می گیرد که تولید کنندگان به عنوان رنگ چرمی که مرسوم است شناخت دارند.

رنگ هایی که از این محصول تولید شده است مشکی – قهوه ای – بی رنگ – و عسلی است که تولید کننده به انتخاب خودش با دستگاهی به نان پیستوله روی کفش اجرا می کند و در ادامه برای شما از کیفیت این محصولی صحبت می کنیم .


کیفیت سوپر پولیش مایع

+ جذب بالا روی چرم
+ استفاده برای چرم های مصنوعی و طبیعی
+ تولید شده در رنگ های پراستفاده
+ جلای بالایی روی کار ایجاد می کند و ماندگاری بالایی روی چرم دارد.
+ این محصول ضد آب است.

نحوه استفاده از سوپر پولسش مایع

سوپر پولیش ها به دلیل اینکه مایع هستند با استفاده از دستگاهی پیستوله استفاده می شوند که تولید کنندگان با درجه پاشش درست روی کار می توانند اجرا داشته باشند و روی چرم های طبیعی ومصنوعی اجرا داشته باشند.
و با دادن زمان به چرم ها و کفش ها خشک شدن را می توانند مشاهده داشته باشند تا زیبایی خاصی که روی چرم ها ایجاد می شوند را ببینند.

این محصول در بازرگانی بهناز به صورت سی سی برای فروش در پت های کوچک و لیتری و بالاتر تولید می شود که می توانید از ما درخواست داشته باشید.

منبع :

بازرگانی بهناز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما