واکس مایع دستگاه واکس کفش – عمده از کارخانه

 

واکس مایع دستگاه واکس کفش – عمده از کارخانه
امروزه دستگاه های واکس کفش در اداره های مختلف دفاتر ها و جاهای مختلف، حتی در خانه ها هم دیده می شود و یا در آپارتمان ها و مجتمع ها که جنبه لوکس بودن دارد و برای همین مردم از این نوع محصولات استقبال می کنند و برای استفاده از این دستگاه های واکس کفش نیاز دارن واکس مایع دستگاه واکس کفش – عمده از کارخانه که بازرگانی بهناز تولید دارد و با بهترین متریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که با قیمت عمده ارائه می شود.


واکس مایع دستگاه کفش
واکس های مایع دستگاه کفش ساخته شده حلال آن آب و پایه پلیمری می باشد به خاطر این پلیمری می  باشد که زمانی که در دستگاه واکس کفش ریخته می شود به راحتی قابل استفاده باشد و حالت  روغنی داشته باشد که روی پره های واکس قرار بگیرد و به راحتی حین استفاده روی کفش مالیده شود.

رنگ های واکس کفش مایع
رنگ های واکس کفش مایع در سه رنگ ساخته شده که  قهوه ای، مشکی، بی رنگ قابل تولید است که در حجم های یک لیتر و لیترهای بزرگتر قابل تولید و ارائه است.

برا اینکه با دستگاه های واکس کفش بیشتر آشنا شوید در ادامه همراه بازرگانی بهناز باشید :
دستگاه های واکس کفش می تواند تمام اتومات و نیمه اتومات باشد که هر دو آنها می تواند 2 برس یا 4 برس داشته باشد که دارای شیرهای برقی و یا اتومات می باشد که مخزن های داخلی و مخزن  های بیرونی دارد که می توانید در یک مخزن به طور مثال واکس مشکی و یا بی رنگ استفاده کنید که بی رنگ عموما برای تمامی کفش های مناسب است.
و برخی در اندازه های کوچک قابل استفاده در منزل هستند که بسیار مفید و کاربردی است.

اطلاعات بیشتر در مورد واکس کفش مایع
واکس های کفش مایع می تواند پلیمری باشد و یا روغنی باشد که  پایه های پلیمری بهتر از روغنی می باشد که  در ادامه در تعریفی از آن اشاره می کنیم :
واکس مایع پایه پلیمری : پایه پلیمری نوعی روغن است که هرگز اجازه ورود نشستن گردو خاک را روی چرم و یا کفش شما را نمی دهد و همیشه جلای بیشتری روی کفش ایجاد می کند.
و
واکس پایه روغنی : واکس های پایه روغنی همان طور که از نام آن مشخص است پایه روغن می باشد.
ساختار روغن به گونه ای است که گرد و خاک و نور را به خود جذب می کند وحالت های کثیفی روی کفش ایجاد می شود.
برای خرید واطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید از بازرگانی بهناز در این باره کمک بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما