بزرگترین مرکز واکس کفش در ایران + بازرگانی بهناز

بزرگترین مرکز واکس کفش در ایران + بازرگانی بهناز

در مراحل اولیه اشاره می شود به انواعه چرم ها و انواع شناخت آن ها بس تا اخر مطلب همراه ما باشید :

واکس کفش در بازرگانی بهناز بر پایه دانش امروزی تولید می شود که در مراحل های مختلفی است محصولی است که در فروش مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استفاده می شود و کشور ایران مهد تولیدات محصولات چرمی است که در مراحل مختلف و محصولات مختلف تولید می شود.

که از مهم ترین این محصولات که روزانه مردم استفاده دارن کفش، کیف، فرش، لباس و انواع اکسسوری ها تولید می شود و در رنوگ های مختلف و از بخش های پوست چرمی تولید می شود که نام های متعددی دارد مانند اشبالت و چرم های گاوی، گوسفندی، و بوفالو و چرم های صنعتی که تلفیقی از محصولات مختلفی است که چرم های طبیعی گران قیمت ترین چرم ها می باشند .

چرم های صنعتی چرم هایی هستند که با درجه کیفی مختلفی تولید شده و برپایه قیمت های مناسبی برای افراد جامعه تولید شده است.

محصولات بازرگانی بهناز

واکس هایی که برای شما تعریف خواهم کرد از بازرگانی بهناز همه این واکس ها بدون مواد نفتی می باشد و رایحه های خوشبویی دارند که مناسب برای چرم های طبیعی و چرم های مصنوعی می باشند که هرکدام کارآیی خاصی دارد بنا به تولید که تک تک محصولات را به شما خواهیم گفت بس همراه ما باشید.

واکس های لیوانی در 8 رنگ

واکس ها لیوانی 65 گرمی واکس هایی هستند که در رنگ های پر فروش تولید شده است که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و برای چرم های طبیعی و مصنوعی قابل استفاده بوده و کیفیت بالایی دارد و با کیفیت بالا ماندگاری بالایی روی چرم ایجاد می کند و درخشش بالایی دارد که میتوانید هفته ای دوالی سه بار روی کفش خود استفاد کنید.

رنگ های قهوه ای، مشکی، بنفش و بی رنگ از جمله این رنگ های می باشد.


واکس های قوطی فلزی در 4 رنگ

واکس های قوطی فلزی که از دیرباز قابل استفاده بوده است که در گرم های 75 گرمی تا 250 گرمی و بالاتر تولید شده است که برپایه آب تهیه شده و دور از مواد پارافینی می باشد که به هیچ عنوان جذب گردو خاک را ندارد.
این محصول در رنگ های متنوعی تولید شده است.

اسپری های جیر و نبوک در 4 رنگ

اسپرهای جیر و نبوک در حجم های 200 سی سی 400 سی سی می باشد که برای چرم های طبیعی و مصنوعی قابل استفاده است که در رنگ های عمومی تولید شده و ضد آب می باشد که جذب گردو خاک ندارد و بدون از مواد شیمیایی نمی باشد.


انواع سوپر پولیش های مایع در4 رنگ سوپر پولیش های مایع تولید شده در 4 رنگ که برای رویه و سایه کفش استفاده می شود و با کیفیت بالا تولید شده که برای چرم های طبیعی قابل استفاده است.

و عموما از این نوع واکس های سوپر پولیش برای تولید کنندگان قابل استفاده است که رنگ بی رنگ آن را برای تمامی رنگ ها قابل استفاده می باشد که قدرت درخشش بالایی دارد.

انواع پاک کننده 707 برای کفش های اسپرت کتونی

محصولی  که در بازرگانی بهناز707 تولید شده است برای کفش های اسپرت قابل استفاده و نوعی شست شوی کفش به شمار می آید که رویه کفش های توری و کنفی قابل استفاده است که رنگ کفش را به روشنایی روز اول می کند.


واکس سفید گچی 65 گرمی

واکس سفید گچی برای اولین بارتولید شده که مناسب برای چرم های طبیعی و مصنوعی است که برای لژهای کفش اسپرت و تمامی کفش ها پوشش فراوانی را به دنبال دارد.

واکس برای مبلمان و چوب

دو نوع واکس تولید کرده ایم جدایی از همه واکس ها واکس برای

مبلمان که رویه چرمی دارن و برای نگهداری و پوسته نشدن باید از این نوع واکس ها استفاده کرد که چرم را به صورت خیلی لوکس و زیبا نشان می دهند و کیفیت بالایی دارد و به سرعت بالایی در بافت چرم نفوذ می کند.

واکس کفی برای لاستیک ماشین و بدون کف

اگر می خواهید خودروی لوکس و بدون آلودگی داشته باشید و از مزایای این واکس لاستیک استفاده کنید می توانید از این واکس های استفاده  کنید که از پوسته شدن لاستیک هم جلوگیری کنید.
که  در دونوع واکس لاستیک تولید شده که بدون کف و با کف می باشد.
که واکس لاستیک کفش بدون کف قدرت بالایی درجلای محصول دارد.

واکس داشبور

داشبورد خودرو یکی از مکان هایی از خودرو می باشد که به طور دائم  در معرض نور خورشید قرار دارد و جز این برای تمیزی خودرو مفید است که گردو خاک را به خود جذب نمی کند و به  داشبورد خودرو جلای بالایی می دهد.
خوشبو کننده خودرو

خوشبو کننده های خودرو با رایحه های ملایم تولید شده که از بین برنده بوی بد سیگار یا بوی ماشین است که در حجم های 120 سی سی قابل سفارش می باشد.

اسپری مخصوص سایه

اسپری تولید شده که به صورت مایع می باشد و در حجم های بالا و پایین قابل عرضه است از این نوع سایه های برای کفش استفاده می شود که رنگ مخالف کفش رنگ می زنند که حاله ای برای کفش ایجاد کنند و زیبایی کفش را به رخ بکشند.

اسپری مخصوص تغییر رنگ چرم فیل نشان

این محصول بد از اینکه چرم دباغی شده و رنگ می خواهد قابل استفاده است که خصوصا دوزندگان چرم مصنوعی و چرم طبیعی از آن استفاده می کنند.

واکس های پلیمری برای دستگاه واکس کفش

واکس های پلیمری برای دستگاه های واکس کفش مناسب می باشد که دارای سه رنگ اصلی است برای ثبت سفارش می توانید از بازرگانی بهناز تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما