محصولات مراقبت از چرم ( انواع واکس چرمی )

محصولات مراقبت از چرم ( انواع واکس چرمی )

مراقبت از چرم یک کار بسیار حساسی است که می تواند به بافت چرمی و بقای چرم کمک کند و عموما چرم های طبیعی یا مصنوعی برای تولیدات اکسسوری ها استفاده شده است که برای تولیدات کفش چرمی، کیف چرمی، پالتوی چرمی و مبل های چرمی تولید می شود که در رنگ های مختلفی چرم وجود دارد برای آشنایی بیشتر و محصولات مراقبت از چرم ( انواع واکس چرمی ) را بازرگانی بهناز برای شما در ادامه اشاره خواهد داشت :

واکس چرم مبل  ( بی رنگ )

واکس مبل چرمی در دو صورت تولید شده است کرمی یا خمیری یا به صورت اسپری تولید شده است که در رنگهای بی رنگ تولید شده است که برای انواعی از رنگ های مبل مفید است .

کسانی که از مبل های چرمی استفاده دارند حتما از واکس ها در هفته 2 بار استفاده داشته باشند تا رنگ چرم و بافت چرمی را حفظ کنند.

واکس اسپری برای پالتوی چرمی

واکس اسپری پالتوی چرمی در رنگ های مشکی – قهوه ای و بی رنگ تولید شده است که به صورت مایع روی انواعی از چرم ها اسپری می شود.
این نوع واکس های اسپری برای پالتوهایی از جنس چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود.

واکس برای پالتو وکفش جیر


واکس های جیر اسپری به صورت بی رنگ تولید شده است که پایه تینری می باشد که برای چرم های جیر در هر رنگی مفید است بدون تغییر رنگ جلوگیری می شود از اینکه پرزی روی چرم های جیر بنشیند.

اسپری ضد آب کننده چرمی


واکس های اسپری ضدآب به صورت بی رنگ می باشند که روی هر رنگی از چرم ها قابل استفاده است که می توانید در روز های بارانی روی لباس های چرمی و کفش های چرمی استفاده داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های سایت بهناز در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما