خرید بهترین واکس چرم

ما قصد داریم در این مقاله شما را برای خرید بهترین واکس چرم راهنمایی کنیم و همچنین انواع متفاوت واکس های چرم و دلیل استفاده فراوان از آن را برای شما بیان کنیم. زمانی که شما از واکس چرم استفاده می کنید باعث ایجاد یک لایه محافظتی بر روی محصول چرمی خودتان می شوید تا مقاومت آن را در برابر آلاینده ها، گرد و خاک ها، آسیب ها و سایر مواردی که ممکن است محصولی که شما دارید را دچار مشکل کند بالا ببرید.

واکس چرم

بهترین واکس چرم

اگر بخواهیم بهترین نوع واکس چرم را به شما معرفی کنیم قطعا همان مدل واکس های قدیمی جامد را پیشنهاد می کنیم این مدل از واکس ها بهترین تاثیر را بر روی کفش های شما دارند.

شاید فکر می کنید استفاده از این نوع ماکس براقیتی که شما می خواهید را به کفشتان نمی دهد ولی اگر روش صحیح واکس زدن را بدانید قطعا می توانید بهترین نتیجه را از این واکس ها ببینید ما در این قسمت برای شما بهترین روش واکس زدن را توضیح می دهیم:

  1. توجه داشته باشید که قبل از واکس زدن حتما کفشتان را به خوبی تمیز کنید و گرد و خاک آن را بگیرید.
  2. مقداری از واکستان را با کمک پد مخصوص به خوبی بر روی کفش به حالت رفت و برگشت پخش کنید.
  3. باید تقریبا 5_10 دقیقه صبر کنید تا روغن واکسی که بر روی کفشتان زدید جذب کفش شود و بعد یک برس مخصوص را به صورت رفت و برگشت بر روی کفشتان بکشید تا سطح کفشتان به خوبی براق شود. (اگر برس مخصوص ندارید می توانید از مسواک های کهنه نیز استفاده کنید.)

خرید واکس چرم

آیا می دانستید خرید واکس های چرمی نانو نیز امکان پذیر است؟

این واکس ها با استفاده از گیاه آلوئه ورا تولید می شوند و شما می توانید از آن ها برای سطوح چوبی و چرمی استفاده کنید چند نمونه از مواردی که می توان از این واکس ها در روزمره استفاده کرد را برای شما نام می بریم:

  1. برای نگهداری بهتر از اشیاء عتیقه می توانید از این واکس ها استفاده کنید.
  2. برای ماندگاری بهتر و عمر طولانی تر مبلمان های داخلی و اداری بهتر است از واکس های چرم نانو برای آن ها استفاده کنید.
  3. می توانید از این محصول برای ماندگاری و عمر طولانی تر مبلمان های داخل خودرو استفاده کنید.
  4. برای واکس زدن به لباس های مختلف چرمی مانند کیف، کفش، پالتو، کاپشن، مانتو و سایر البسه چرم می توانید از این واکس های نانو استفاده کنید.

خرید واکس چرم

واکس چرم انواع

در قسمت های اولیه این مقاله برای شما به طور کامل انواع واکس های چرم را نام بردیم و توضیحاتی درباره این واکس برای شما بیان کردیم.

اگر توجه کرده باشید در گذشته انواع متفاوتی از واکس های چرم بودند که به دلیل ساخته شدنشان از مواد نفتی باعث می شدند لباس یا کفش افراد بوی نفت بگیرد ولی امروزه به دلیل ساخته شدن این واکس ها از مواد طبیعی، لباس ها و کفش ها دیگر بوی نفت نمی گیرند و تاثیر خیلی بهتر بر روی ماندگاری و طول عمر آن ها دارند.

نواع متفاوتی از واکس های چرم در بازار موجود هستند که می توانید آن ها را تهیه کنید مانند:

  1. واکس های چرم اسپریی

استفاده از واکس های چرم اسپریی بسیار آسان است و کافی هست که شما قبل از استفاده کردن از این واکس آن را به خوبی تکان دهید و بعد از فاصله چند سانتی متری بر روی محصول چرمی که دارید اسپری کنید یک نکته مهم این است که اگر می خواهید از این اسپری ها برای کفش چرمی استفاده کنید دقت داشته باشید که به صورت دقیق اسپری کنید تا کفشتان رنگش یک دست باشد.

  1. واکس های چرم کفی

این مدل از واکس نیز به صورت اسپریی هستند که تازه وارد بازار شدند برای استفاده از این واکس باید آن را بر روی کفش اسپری کنید و بعد با پد مخصوص کف ها را پاک کنید تا محصول چرمی شما به راحتی تمیز و براق شود.

  1. واکس های چرم جامد کرمی

از واکس های چرم جامد کرمی می توان به عنوان قدیمی ترین نوع واکس یاد کرد که اکثر افراد آن را در خانه های خود داشته و استفاده کردند روش استفاده از این واکس نیز به صورتی است که  باید مقداری از آن را بر روی پد مخصوص بریزید و بر روی کفشان بکشید تا تمیز شود.

  1. واکس های چرم مایع

این نوع از واکس مایع هستند به همین دلیل قبل از استفاده از آن ها باید به خوبی واکس را تکان دهید و بعد مقداری از واکس را بر روی اسفنج های مخصوص بریزید و بر روی کفش بکشید تا تمیز شود.

واکس چرم انواع

واکس چرم طبیعی کیف

امروزه بسیاری از افرادی که در صنعت فشن و مد هستند به این باور رسیده اند که کیف و کفش تمیز بهتر از کیف و کفش نو کثیف می باشد از این رو همواره واکس چرم طبیعی کیف و کفش از مهم ترین کار ها جهت تمیز شدن وسایل شخصی می باشد.

از آنجایی که چرم به عنوان یک ماده زنده از پوست طبیعی حیوانات می باشد پس طبیعتا نیاز به مراقب های بسیاری دارد یکی از این راه ها انتخاب واکس مناسب جهت نظافت و جلوگیری از پوسته شدن انواع اقلام چرمی می باشد.

به طور کلی هر وسیله چرمی که می پوشید و یا استفاده می کنید  به مرور زمان کثیف می شود زیرا همانطور که در بالا اشاره کردیم چرم ماده زنده ای است، به این معنی که با گذشت زمان عمر آن کم شده و تغییر می کند از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از اسپری واکس چرم بوده زیرا به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید عمر انواع اقلام چرمی خود را به راحتی افزایش دهید.

امروزه در بسیاری از مناطق دنیا، افراد برای واکس وسایل چرمی خود از جمله کاپشن، کفش و کیف چرمی از وازلین استفاده می کنند زیرا این ماده به دلیل دارا بودن چربی از بافت کیف و کفش چرمی شما مراقبت کرده و ظاهر براق و تمیزی را به آن می دهد و همچنین برای بالا رفتن طول عمر چرم بسیار مفید می باشد.

شایان ذکر است که در گذشته که هنوز واکس های امروزی تولید نشده بودند از مشتقات نفتی برای تولید واکس ها استفاده می کردند و زمانی که فرد قصد تمیز کردن وسایل چرمی خود با این ترکیب ها را داشته به مدت طولانی بوی نامطبوع نفت همه جارا فرا می گرفت.

واکس چرم طبیعی کیف

واکس چرم کیف

یکی از بهترین شیوه ها جهت نگهداری و مراقب بیشتر از اقلام چرمی، واکس زدن آن می باشد. واکس چرم کیف چرمی نیز از نوع کرمی و مایع بوده و همواره باعث درخشش و نرمی چرم می شود اما بعد از استفاده عموما ظاهری مات و کدر به چرم می دهد البته قابل ذکر است که این واکس ها نوع جامد و مومی شکل هم دارند که این واکس، سبب ماندگاری بالا و مقاومت مطلوب چرم در مقابل رطوبت می شود.

واکس مخصوص کیف چرم طبیعی

معمولا روغن های طبیعی موجود در کیف چرمی به مرور زمان خارج شده و به اصطلاح باعث پوسته شدن چرم می شوند از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از واکس مخصوص کیف چرم طبیعی مجموعه ما می باشد که به راحتی در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رسد و استفاده از این محصول باعث می شود تا برای نرم کردن چرم و طول عمر بیشتر آن راه حل مناسبی باشد.

همواره هدف از واکس زدن اقلام چرمی، بالا بردن طول عمر چرم بوده و باید به این موضوع توجه کرد که واکس زدن برای همه لذت بخش می باشد زیرا تمیزی نشان دهنده شیک بودن و خوش پوش گشتن می باشد.

چرم به طور کلی به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم می شود که برای مراقب از هر دوی این موارد باید از واکس ویژه خود استفاده نمود.

واکس کیف پول چرم

امروزه یکی دیگر از اکسسوری های مصرفی که بیشتر خاص پسند ها از آن استفاده می کنند کیف پول چرم می باشد که همواره باید با زدن واکس از پوسته شدن این محصول جلوگیری کرد و طول عمر آن را افزایش داد.

به طور کلی برای نرم کردن انواع چرم ها از نرم کننده و روغن های مخصوصی استفاده می شود همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم استفاده از وازلین برای نگهداری اقلام چرمی بسیار مفید می باشد اما از روغن زیتون، الکل و روغن نارگیل نیز می توان به انواع روغن های ضروری و طبیعی برای نرم کردن انواع اکسسوری های چرمی از جمله کیف پول چرم اشاره نمود.

واکس کیف پول چرم

چگونه کیف چرم را واکس بزنیم

معمولا یکی از دغدغه های بسیاری از افراد آموزش صحیح این است که چگونه کیف چرم خود را واکس بزنیم زیرا دوام اقلام چرمی به خصوص کیف از اهمیت بالایی برخوردار است و با هر سری واکس زدن کیف، کفش یا کاپشن چرمی به راحتی می توان باعث نرم شدن و افزایش طول عمر این محصولات شد.

معمولا وجود لکه ها و گرد غبار فراوان در طول مصرف از کیف چرم برای هر فردی آزار دهنده می باشد از این افراد برای دوام و و زیبایی دو چندان کیف های چرمی خود سعی به خرید واکس برای آن می کنند البته به این موضوع باید دقت کرد که نحوه واکس زدن از مهم ترین کار می باشد در ادامه سعی می کنیم تا مواردی را در این ارتباط به شما ارائه دهیم:

  • برای واکس کیف اول از همه باید بند آن را جدا کرده و آن را با دست بشوییم
  • قبل از واکس زدن باید با یک برس تمیز گرد و خاک کیف را قشنگ تمیز نماییم
  • کیف را باید اول از همه با آب و صابون شسته و سپس منتظر بمانیم تا کاملا خشک شود
  • بعد از واکس مخصوص کیف چرم استفاده کرده و با یک دستمال حوله ای آن را پخش و بروی کیف آغشته می کنیم تا حسابی کیف شما براق شود
  • واکس بر روی کیف باید خشک شود و از پاک کردن آن خود داری نمایید
  • در مرحله آخر دوباره بند کیف را وصل کرده و به مدت چند ساعت آن را در نایلون قرار می دهیم

در پایان این مطالب امیدوار هستیم تا با ارائه مطالب جامع و کامل، شما را با انواع روش ها و واکس های مورد نیاز برای چرم آشنا کرده باشیم.

همکاران ما در این مجموعه همواره در تلاش هستند تا با ارائه مرغوب ترین محصولات، نیاز تمامی مصرف کنندگان را برطرف ساخته و شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات رایگان ما استفاده نمایید زیرا شعار اصلی این مجموعه، ارائه برترین خدمات و مرغوب ترین محصولات جهت رفع نیاز های مشتریان می باشد علاوه بر این با استفاده از روش اینترنتی به راحتی می توانید با خریدی بدون واسطه از محصولات ما با قیمتی بسیار مقرون به صرفه استفاده نمایید.

چگونه کیف چرم را واکس بزنیم

واکس چرم قیمت

به دلیل تغییرات قیمتی بسیار زیاد ما نمی توانیم یک قیمت واحد را برای خرید واکس چرم به شما اعلام کنیم از طرفی نیز واکس های چرم دارای انواع متفاوتی هستند که قیمت های آن ها را متفاوت می کند.

واکس چرم چیست

ممکن است سوال واکس چرم چیست؟ یا واکس چرم چه کار بردی دارد؟ برای خیلی از افراد به وجود بیاید.

به طور کلی محصولات چرمی نیاز به نگاه داری و مراقبت بالایی دارند اکثر افرادی که از این محصولات استفاده می کنند می خواهند براق بودن و جذابیت اولیه آن محصول همیشه پایدار باشد بنا بر این برای مراقبت بهتر از این محصول بهتر است از واکس های چرمی استفاده کنیم.

این واکس ها به افزایش طول عمر محصولات چرمی کمک می کنند علاوه بر اینکه زمانی که لباس ها یا کف و کفش های چرمی واکس زده می شوند براقیتشان بسیار بیشتر می شود.

نحوه واکس زدن چرم

در متن های بالایی همین مقاله درباره نحوه صحیح واکس چرم زدن برای شما توضیح دادیم البته نحوه استفاده از هر نوع واکس متفاوت است و زمانی که آن ها را تهیه می کنید روش صحیح استفاده از آن را بپرسید تا لباس ها و سطوحی که از این واکس برایشان استفاده می کنید خراب نشوند.

جایگزین واکس چرم

امروزه روش های جایگزین زیادی به جای استفاده از واکس چرم  وجود دارد که افراد می توانند از آن ها برای تمیز کردن کفش های خودشان استفاده کنند مانند: استفاده از روغن زیتون، استفاده از پودر بچه برای از بین بردنه لکه های روغنی، استفاده از پوست موز و…

جایگزین واکس چرم

به شما پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در باره واکس چرم و برخورداری از مشاوره رایگان از سمت مشاورین ما فرم موجود در صفحه را کامل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما