با 3 ترفند از کفش های سفیدت نگهداری کن !

با 3 ترفند از کفش های سفیدت نگهداری کن !

قبل خوندن این مطلب حتما به این دو سوال فکر می کردی که مارو انتخاب کردی

1- چگونه کفش های سفید و تمیز کنیم؟

2 – چگونه لژ کفش سیاه شده را تمیز کنیم ؟

ویا سوالاتی که در مورد کفش های سفید در هرنوع جنسی داشته باشید می تونید با خوندن این مطلب به یه آدم حرفه ای در نگهداری کفش تبدیل بشید بس با ما باشید :

رنگ سفید یکی از رنگ هایی که دختران و پسران خوش استایل برای ست شدن با لباس های خود انتخاب می کنند.
انتخاب کفش سفید رنگ یکی از روح بخش ترین و مثبت ترین رنگ هایی که می تونید با لباس های خودت انتخاب کنید که این کفش های می تونه در مدل های اسپرتی – چرمی – یا جنس های فومی و یا کفش های ونس سفید باش که هرکدوم نگهداری از اون ترفند هایی داره که بازرگانی بهناز در تولیدات خودش به محصولات خودش اضافه کرده .

نوع واکس ها رو براساس جنس کفش های اسپرت برای شما تعریف خواهیم کرد.

معرفی واکس های کفش اسپرت

* واکس های فومی  ( کفی )

* واکس مایع سوپر پولیش

* واکس سفید گچی

واکس های فومی و یا واکس های کفی که مناسب کفش های توری و کنفی و بافت می باشد که همراه این واکس یک فرچه شستشو می باشد که  دارای آنتی اکسیدان های فعال می باشد و ذرات نانو باعث تمیزی و بافت های کفش می شود و تاثیر بالایی در خورد کفش دارد و استفاده از آن بسیار راحت است و برای هر رنگ از کفش های بافتی قابل استفاده است.

واکس های سوپر پولیش مایع

واکس های سوپر پولیش مایع همانطور که از اسمش معلوم که حالت مایع داره و ماده ای غلیظ است و در رنگ های مشکی، سفید، طوسی تولید شده است که قدرت بالایی در احیای رنگ کفش دارد که مناسب برای کفش های بافت است همراه یک ابر تعبیه شده است که به راحتی قابل استفاده است و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و این توصیه را به شما میکنم قبل از استفاده از واکس های سوپر پولیش مایع حتما خاک کفش های خود را تمیز کنید.


واکس سفید گچی

واکس سفید گچی به رنگ سفید می باشد که مناسب لژ کفش های اسپرت می باشد و همچنین برای کفش های چرمی طبیعی و مصنوعی قابل استفاده است .
این نوع واکس ها ماندگاری بالایی روی کفش و یا چرم ها دارند که حس تازه ای به کفش ها می دهند و مناسب برای رویه کفش می باشد که قبل از استفاده روی کفش حتما گرد و خاک آن را بگیرید.
واکس سفید قدرت نفوذ پذیری بالایی روی کفش دارد که رنگ چرم را نیز احیا می کند و بدون مواد نفتی و پارافینی تولید شده است جز واکس های ضد آب می باشد.

برای مشاوره بیشتر می توانید از مشاوران بازرگانی بهناز کمک بگیرید.

2

  1. محصولات متنوع و کاربردی خوبی دارید موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما