خرید واکس کفش  به صورت عمده + آنلاین شاپ

خرید واکس کفش  به صورت عمده + آنلاین شاپ


 واکس یکی از مواردی است که برای چرم ها استفاده می شود که در نوع های مختلفی در بازار وجود دارد که برای چرم های طبیعی ومصنوعی کاربرد دارد.

امروزه واکس نقش مهمی در نگهداری چرم دارد و همچنین به استایل روزمره و همراه مصرف کنندگان است و همچنین در این مقاله قصد داریم اشاره داشته باشیم به واکس هایی که به صورت اسپری و قوطی و به صورت کرم و واکس ابری هستند که به عنوان واکس های همراه استفاده می شوند.

که به راحتی قابل حمل در کیف و ماشین می باشد.
و در ادامه برای شما خواهیم گفت :

واکس های ابری – مشکی – قهوه ای – بی رنگ
رنگ های بالا یکی از رنگ هایی که  به صورت زیادی در استایل های ایرانی استفاده می شود که به کیف و کفش چرم و لباس اشاره می شود و واکس های ابری به عنوان واکس فوری یاد شده است.
که همراه ابر و واکس است که واکس مخزن دار نیز نامیده می شود.

واکس های قوطی فلزی
واکس های قوطی فلزی در رنگ های مشکی – قهوه ای – بی رنگ – عسلی وجود دارد که به صورت گیاهی و طبیعی  تولید شده است که به عنوان واکس اتومات نیز گفته می شود و به راحتی قابل استفاده است.
برای چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود و عاری از مواد نفتی می باشد که در گرم های 85 گرمی تا 250 گرمی وجود دارد حتی می توانید به صورت فله ای نیز خریداری داشته باشید.
خرید واکس کفش  به صورت عمده + آنلاین شاپ
واکس های اسپری

مشکی – قهوه ای – بی رنگ – عسلی – واکس جیرو نبوک

واکس های اسپری را می توان به عنوان سایه و به عنوان براق کننده و رنگ استفاده کرد که به صورت مایع و ماندگاری بالا تولید شده است که به راحتی می توانید روی انواع چرم ها اسپری کنید .
و در این بین واکس اسپری برای چرم های جیر و نبوک مناسب است و به هیچ عنوان خواب یا مخملی بودن جیرو نبوک را به هم نمی ریزد.

تمام موارد بالا که گفته شد برای چرم های طبیعی ومصنوعی کار برد دارد ومناسب برای آنلاین شاپ ها و تعمیرات کفش مناسب است که در کنار کار خود می توانند در آمد کسب کنند و فروش محصولات و داشته باشند.

و یا اگر دنبال برند سازی محصولات چرمی هستید و می خواهید خدمات در کنار فروش خود داشته باشید ما یعنی بازرگانی بهناز برای شما به صورت اختصاصی با هر برندی تولید می کند تا بیشتر در ذهن ها باقی بمانید.
برای ارتباط با مشاوران بازرگانی بهناز می توانید از گزینه همکاری با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما