خرید واکس کفش خارجی – واکس آلمانی

خرید واکس کفش خارجی – واکس آلمانی

خرید واکس کفش خارجی – واکس آلمانی یا هرنوع واکس دیگری مشخصه هایی دارد که  در موقع خرید باید به نکاتی توجه کرد.
واکس خوب واکسی است که باید در خورد چرم فرو رفته و بافت های چرم را که چروک شده نرم کند تا به حالت اول بازگردد و یا رنگ های چرم که  آسیب دیده است را به راحتی احیا کند.
واکسی را خوب می توان تعریف کرد علاوه بر مسائل بالا نرمی و لطافتی را به وجود بیاورد.


برای آشنا شدن با این موضوع بازرگانی بهناز برای شما چند نوع واکس را ارائه می دهد.

برای اینکه با واکس ها آشنا شوید در دیدگاه اول باید نوع چرمی که استفاده می کنید را بشناسید چرم جیر داریم تا چرم های گوسفندی چرم طبیعی و یا چرم های صنعتی یا مصنوعی چرم می تواند گاهی نرم باشد گاهی سفت و سخت محصولی که از آن استفاده می کنید از چرم ساخته شده است می تواند کیف و کفش و یا لباس های چرمی باشد که هرکدام بر اساس آسیب هایی که دیده باشند می توان درمان کرد و نوع آسیب های چرم باهم فرق دارند.

آسیب رسیدن به چرم ها چگونه اتفاق می افتد؟؟

آسیب رسیدن به چرم ها از آنجایی شروع می شود که چرم ها را رطوبت می گیرد و باعث شکننده شدن بافت های چرمی می شود و یا اینکه بر اثر بی تجربگی نگهداری از چرم مثل نشستن گرد و خاک روی چرم هیچ توجهی نمی شود و یا از نگهدارنده های چرمی استفاده نمی شود.
راه حل هایی برای نگهداری از چرم !
برای نگهداری از چرم های واکس های زیر توصیه می شود.
واکس های خمیری در رنگ های مشکی – قهوه ای – بی رنگ – عسلی – قرمز – بنفش – و رنگ های دیگری نیز وجود دارد که پایه اصلی این واکس ها آب است و مواد اولیه و رنگ های آن ها آلمانی می باشد که مفید برای چرم های طبیعی و مصنوعی می باشد.


پولیش مایع –

پولیش های مایع در رنگ های عمومی مانند رنگ های بالا گفته شد که پایه آنها نیز آب بوده و برای انواع چرم ها می باشد که جلای کار بالا و براقیت چشم گیری ایجاد می کند و ماندگاری طولانی روی چرم می ماند وکفش ها را در برابر رطوبت محافظت می کند.

پولیش های خمیری

در پولیش های خمیری محصولات به کار رفته روغن های گیاهی  متنوعی می باشد که علاوه بر نرمی و جلای کار و خوش بو بودن واکس که همه این تیپ ها را دارا می باشد خط و خش را نیز از بین می برد و این مورد هم در رنگ های عمومی – مشکی – قهوه ای – بی رنگ وجود دارد ولی پر کاربرد ترین آن ها مشکی و قهوه ای می باشد.
برای اینکه از چرم های خود به خوبی مراقبت کنید باید از واکس هایی استفاده کنید که از مواد نفتی به دور هستند و به بافت چرم آسیبی نمی رسانند.


واکس هایی که پایه آب بوده بهتر از مواد نفتی است زیرا پایه آب تغذیه چرم را بالا می برد و به راحتی به بافت های چرم نفوذ می کند.
و نکته مهمی که در مورد چرم های جیر خواهیم گفت :
چرم های جیر اغلب نرم هستند و دارای پرز پشمی و یا پرزهای ریز کرکی هستند که از واکس های اسپری برای این نوع چرم ها قابل استفاده است چون سطح چرم جیر نرم است گرد و خاک کفش را از بین می برد و در رنگ های عمومی می توان این محصول را شناخت تمامی محصولات گفته شده در بازرگانی واکس بهناز به صورت وارداتی می باشد که در ایران حلال آن انجام می شود ودر بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شود که مناسب برای مصرف کنند گان – فروش درفروشگاه ها و استفاده برای تولید کنندگان است برای درک این موضوع و گرفتن اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران بازرگانی بهناز در صفحات مجازی و یا تلفنی ارتباط بگیرید.

منبع گزارش شده
بازرگانی واکس کفش بهناز

3

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما