خرید واکس کفش عمده+ واکس مایع و جامد

خرید واکس کفش عمده+ واکس مایع و جامد

زمانی که با این مطلب روبه رو می شوید حتما دوست دارید واکس را به قیمت عمده و با کیفیت بالا تهیه کنید و عمدتا دوست دارید قبل از خرید هم تست کنید تا خیالتان ازواکس هایی که می خرید راحت باشد.

شمایی که این مقاله را می خوانید یا تولید کننده هستید و یا مصرف کننده اگر تولید کننده باشید سفارشات شما حجم بالایی دارد و اگر مصرف کننده باشید به اندازه نیاز خود خرید خواهید کرد در همین ابتدا می گویم خیالتان برای خرید هر دو مورد راحت باشد چون بازرگانی بهناز هر دو موارد را برای شما فراهم آورده است.

و پاسخگوی تمامی سوالاتی که دارید هست .

برای خرید واکس کفش به صورت عمده  و واکس مایع و جامد ابتدا باید نکاتی را در نظر بگیرید.

که در ادامه برای شما گفته خواهد شد.

اول جنس چرم خود را مشخص کنید که  می خواهید این چرم را رنگ کنید ویا می خواهید چرم را براق کنید نسبت به تولید و یا مصرف تان نوع واکس را تعیین کنید.

که در ادامه به واکس جامد و مایع اشاره می کنم :

واکس مایع : واکس مایع حلال در آب است که برای چرم هیچ نوع مشکلی ایجاد نمی کند.

از این نوع واکس می توانید برای رنگ کردن چرم و یا براقیت چرم از آن استفاده کنید که در رنگ های مشکی، قهوه ای، بی رنگ وجود دارد.

که از واکس بی رنگ آن برای براق کردن و جلای سطح کفش استفاده می کنند این رنگ ها می تواند هم براق باشد هم می تواند مات باشد همانطور که گفته شد باز به خاصیت چرم و جنس چرم بستگی دارد.

واکس جامد: امروزه واکس جامدی که تولید می شود در بازرگانی بهناز به عنوان جامد نرم وجامد سخت شناخته می شود که هم با پرداخت قابل استفاده است و هم بدون پرداخت روی کار می شود انجام داد که در رنگهای عمومی که در متن بالا اشاره شد این رنگها وجود دارد.

 

به عنوان حرف آخر

این دو نوع واکسهای کفشی که در مطالب بالا اشاره شد جزء پرفروش ترین و پرمصرف ترین محصولات می باشد و یاد آور می شوم که از واکس های مایع می توانید به عنوان سایه روی سطح کفش استفاده کنید

برای خرید این محصول می توانید هم به صورت حضوری و اینترنتی خرید نمایید برای سوال و مشاوره شدن از کارشناسان بازرگانی بهناز می توانید کمک بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما